Prima Biserica Penticostala Romana din Suedia și Scandinavia.

Pe data de 18 aprilie 2010 ora 10.00 are loc deschiderea oficială a primei Biserici Penticostale Române din Suedia și Scandinavia.

Printre invitații oficiali se numără și actualul președinte al Cultului Penticostal Român, Riviș Tipei Pavel, împreună cu soția, Cornelia Tipei.

Sursa:  Stiri Crestine

About Administrator

Biblia este GPS-ul meu
This entry was posted in Anunturi. Bookmark the permalink.

8 Responses to Prima Biserica Penticostala Romana din Suedia și Scandinavia.

  1. daniel says:

    daca ami poate da si mie cineva adresa acestei biserici va rog frumos

  2. emi says:

    doresc si eu adresa acestei biserci si daca se poate sa pot contacta pe cineva din biserica aceasta.Multumesc

  3. dorin says:

    doresc si eu un raspuns pe adresa de Email.daca pot lua legatura cu cineva de acolo?(din acesta biserica.

  4. SILVIU says:

    doresc sa iau si eu legatura cu cine va din acesta biserica….sa-mi trimita un Demail…multumesc f mult …Dl sa va binecuvinte…

  5. emy says:

    doresc si eu sa iau contact cu cineva din aceasata biserica.

  6. Cesaris says:

    Cine ma poate ajuta cu numarul de telefon al fratelui Tipei.!! Va multumesc si DOMNUL sa va binecuvinteze.!! Richard

Leave a Reply

