Grupul Vocal Surorile Onofrei in concert la Rm. Valcea.

About Administrator

Biblia este GPS-ul meu
This entry was posted in Anunturi. Bookmark the permalink.

One Response to Grupul Vocal Surorile Onofrei in concert la Rm. Valcea.

  1. niki says:

    Eu as dori sa fac un comentariu critic la adresa acestui grup. Cel putin eu cred ca fetele astea sint al doilea grup din tara dupa speranta, eu nu le laud pt k lauda este a Domnului dar le felicit in numele lui Isus. mai mult k atit eu cred k spre deosebire de altii fetele astea au si o misiune nobila si cred in ceea ce fac. cel putin Viorica pare a fi si ff credincioasa nu zic si celelalte. Priviti cel putin la tinuta lor modesta chiar si Rebeca macar k este mai tinara stie foarte bine sa-si tina in friu rasfatul. eu le apreciez enorm de mult si tot timpul ascult muzica lor si fac lucrul acesta din suflet si mai mult k atit spun despre ele ce am pe inima.Am avut ocazia sa le ascult si live exact ce-mi doream eu mai mult. Cu Viorica am avut ocazia sa schimb si citeva vorbe prima impresie mi-a lasat un gust extraordinar, ma credeam credincios, mi-am dat seama ca e mai credincioasa ca mine si ca multi altii. Un alt aspect este modestia prezentarii lor in scena si modul in care realizeaza sa reprezinte nobila misiune pe care o au , cred ca Viorica tine cel mai mult la aceasta misiune din cite am observat eu cel putin. Un lucru nu stiu cum se va intimpla si anume , se vor desparti ele vreodata, va reusi ceva sa le desparta , ce va fi sau cine va reusi s-arunce o sageata care va desparti grupul onofrei pt k oricum se vor casatori probabil mai devreme sau mai tirziu sau poate mai bine ar face sa slujeasca lui Dumnezeu tot restul vietii prin misiunea lor , oricum in nuici un fel nu va fi usor .M-am bucurat nespus de mult cind le-am vazut in biserica noastra, erau foarte obosite dar si-au dat tot interesul, veneau de la Vilcea saracele de ele si nu prea erau odihnite. in plus cred k ele sint foarte fericite pentru ceea ce fac si pentru obiectivele pe care le au.. Un alt aspect care ar trebui privit in acest grup este intelegerea dintre ele si modul de a relationa cel putin mie mi se pare k asculta de Viorica si cred k asa merge bine.Cele mai iubite piese imi sunt,, Navigam pe oceanele lumii,, Ierusalim,, Mama,, Mi-e dor de casa mea,,. Tin sa le multumesc mult mult de tot pe aceasta cale le iubesc si le mai asteptam cu drag in biserica noastra Domnul sa le binecuvinteze nobila misiune si viata cu tot ce-si doresc ele si parintii lor dragi pentru k am vazut au un tata deosebit.

Leave a Reply

