Conferinta ”nu-ti irosi viata” – John Paiper

In deschiderea conferintei cu John Paiper ,Nu-ți irosi viața  București – Sala Palatului | 6 mai 2012 ora 19:00 | va concerta formatia THE MESENGERS.

Pentru cei care nu pot fi prezenti intregul program va putea fi urmarit live pe internet la urmatoarele  adrese: Pastorul Cel Bun si Predic.ro

preluare de la Dambovita Evanghelica

About Administrator

Biblia este GPS-ul meu
This entry was posted in Anunturi. Bookmark the permalink.

2 Responses to Conferinta ”nu-ti irosi viata” – John Paiper

  1. Neclintit says:

    Buna. As dori sa stiu daca ai fi de acord sa pui un banner cu site’ul meu la tine pe blog iar eu te adaug la lista mea de bloguri la care lucrez. Daca esti de acord astep sa imi raspunzi pe email: deneclintit@yahoo.com
    Fii binecuvantat! Site’ul meu este http://www.neclintit.com

  2. Catalog publicatii crestine gratuite – 2013 :

    http://ro.scribd.com/doc/139391394/Catalog-2013-Publicatii-Gratuite

    In limita stocului disponibil ,(noi suportand chiar si taxele postale atat in tara cat si peste hotare ) , distribuim literatura crestina gratuita .

    Comenzile pot fi facute prin e-mail : raule@xnet.ro

    sau telefon : 0721262013

Leave a Reply

